Fırsatlar

Göster:
Sırala:
 UŞAK  ÇIKIŞLI  ŞEB-İ ARUS KONYA TURU
        HZ. MEVLANA'NIN 741. VUSLAT YILDÖNÜMÜ      Saat 03,00 de Uşak Kipa önünden Konya’ya hareket ediyoruz. Sabah Konya’ya ulaşmamızla birlikte restoranımızda kahvaltımızı yapıyor ve turumuza Meram Bağlarıyla başlıyoruz. Meram Bağları Mesirelik Alanını, Tarihi Meram Köprüsünü, Mer...
160.00TL
 UŞAK HAREKETLİ  KARADENİZ BATUM TURU 24-30 TEMMUZ 2015
TUR PROGRAMI: 1.GÜN: 24 Temmuz 2015 tarihinde  Siz değerli misafirlerimizi uşak merkezden alıyor; Samsun'a doğru yola çıkıyoruz. MESAFE : Uşak-Samsun =785km  2.GÜN: SAMSUN-ORDU-BANDIRMA VAPURU-ATATÜRK ANITI-TRABZON Sabahın ilk ışıklarıyla birlikte Samsundayız. İlk olarak sabah kahvaltımız için rest...
890.00TL
GAP TURU   17-23 Ekim 2014
TUR PROGRAMI: 1.GÜN: Misafirlerimizi 17 Ekim 2014 Cuma  günü saat 21:00 da alarak Gap turumuza başlamak üzere Gaziantep’in yolunu tutuyoruz. Araç içi ikramlarımız eşliğinde keyifli geçen yolculuğumuzu sabahın ilk ışıklarıyla birlikte Adana-Antep yolunda dinlenme tesislerinde serbest olarak vereceğimiz kahvaltı molas...
690.00TL
UŞAK HAREKETLİ İSTANBUL TURU 24-26 EKİM 2014
24 Ekim 2014 cuma günü saat 24:00 da  misafirlerimizi Uşak Kipa önünden alıp İstanbul’a hareket ediyoruz. Uygun yerlerde mola vererek yolculuğumuza devam ediyoruz.İstanbul'da  alacağımız sabah kahvaltısının ardından rehberimiz eşliğinde İstanbul gezimiz başlıyor. 1.GÜN : TOPKAPI SARAYI – YEREBATAN SARNICI – AYASOFYA MÜZESİ – ...
275.00TL

Bu Site ARUZ TURİZM SEYAHAT ACENTASI 'na Aittir. Her Hakkı Saklıdır. İzinsiz Kopyalanamaz. Tatil Turları Burada - Aruz Turizm © 2014 Markazit.com.tr Tarafından Geliştirilmiştir.